Powered By Blogger

Tuesday, May 18, 2010

WELCOME TO MY LAND

Assalaamu'alaikum Warahmatullaahi Wabarakaatuh!

Ahlan Wa Sahlan, Wa Marhaban Bikum, Greetings....
Welcome to my land,
Selamat Datang ke laman saya...............
Pertemuan sekejap ini mungkin akan berterusan tetapi mungkin juga yang terakhir kerana tak siapa pasti sama ada mentari akan terbit esok pagi buat kita. Jadi, dalam berurusan berkaitan hal duniawi ini yang pasti akan menjangkau ke ruang ukhrawi nanti, maka saya sangat berharap saudara-saudari akan menggunakan bahasa yang seronok didengar oleh kita semua. Kalau setakat nak bergurau tu memang boleh dan dialu-alukan, tapi jangan sampai menyinggung perasaan. Apapun saya akan cuba semampu mungkin untuk berlapang dada menerima saranan, nasihat, kritik dan pimpinan daripada anda semua kerana saya masih belajar untuk mencari jalan yang benar. Semoga perjalanan saya ini akan dibantu oleh sinaran cahaya yang menerangi kegelapan laluan yang penuh ranjau. Sekian dahulu, jumpa lagi. Wassalaam.

No comments:

Post a Comment